Cum comand?
Comenzile se pot face telefonic sau online, pe www.embellish.ro.
Pașii sunt simpli: alegi produsul dorit/cantitaea, adaugi in coș, completezi datele de facturare și livrare, trimiți comanda.
De asemenea ai posibilitatea de a crea un cont pentru a păstra evidența comenzilor tale și pentru a beneficia de unele facilități.
Cum plătesc?
Comenzile se pot achita:
-ramburs (cash chiar la primirea produselor)
-prin OP (ordin de plată). Limitele de plata cash la sunt până în 10.000 de lei, pentru persoane fizice și până în 5000 de lei, pentru persoanele juridice.
-cu cardul direct pe site.
Nu pot efectua plata cu cardul, imi apare o eroare. Ce pot să fac?
Dacă primești un mesaj de eroare privind plata nereușită prin intermediul cardului bancar, poți verifica următoarele detalii:
-verifică din nou codul CVN (cele 3 cifre ce se regăsesc în partea din spate a cardului)
-ai grijă să introduci toate caracterele codului de securitate primit prin sms sau aplicație
-verifică valabilitatea cardului
-verifică ca datele de pe card să fie introduse correct
Cum beneficiez de livrare gratuita?
Embellish va suporta costul livrării comenzilor care au o valoare totală mai mare sau egala cu 150 lei, in afara situatiilor cand sunt promotii .
De ce sa comand online?
Comandarea online a produselor are multiple beneficii:
-poti sa comanzi la orice ora, in orice zi din confortul casei tale sau din orice loc care iti permite acces la internet;
-poti sa urmaresti din contul tau traseul produselor tale, de la puctul de livrare pana la destinatir;
-ai istoricul comenzilor tale la dispozitie;
Cum pot anula sau modifica o comanda?
Pentru anularea comenzii trebuie sa suni la numarul de contact, un reprezentant te va indruma.
Indiferent de valoarea sau modalitatea de plata banii se vor trimite prin transfer bancar.
Program de lucru pentru comenzi online?
Suntem la dispozitia dumneavoastra cu informatii si ajutor in intervalul 8.00-16.00 de luni pana viner.
Am uitat parola contului, cum o recuperez?
Oricând poți să setezi o nouă parolă, tot ce trebuie să faci este să faci click pe “Resetează parola“, sub formularul de conectare. Ți se va cere adresa de mail pentru logare (adresa pe care s-a facut contul) și după urmărirea instrucțiunilor vei putea seta o parolă nouă.
Am comandat online, dar nu am primit factura. Cum procedez?
Imediat ce comanda a fost facturată o să primești un email cu factura. Dacă aceasta nu a ajuns la tine, poți să-ți contactezi consultantul, iar acesta va retrimite factura în cel mai scurt timp.
Cum returnez un produs?
Metoda e foarte simplă! Verifică dacă produsul pe care dorești să-l returnezi este eligibil pentru retur și apoi completeză formularul de returnare, pe care îl găsești în partea de jos a paginii “Politica de retur“; sau poti sa ne contactezi si te ajutam cu toate etapele necesare.
Embellish îți va rambursa în cel mai scurt timp contravaloarea produselor. Termenul maxim este de 14 zile calendaristice de la primirea produselor la sediul nostru.
Nu stiu ce nuanta mi se potriveste,ce fac?
Consultanii nostrii iti stau la dispozitie si te pot ajuta cu informatii sau poze reale, in lumina naturala ale produselor noastre.
Exista si posibilitatea de retur daca produsul e eligibil de retur (consulta Politica de retur).
Daca ai alte intrebari suntem la dispozitia ta !